Copiii noştri ne vor lângă ei, aşa umani şi imperfecţi cum suntem. Vor să ne jucăm alături de ei jocurile copilăriei lor, să dansăm cu ei şi să ne bucurăm împreună de viaţă. Alteori aleg să le citim cărţi, pentru că şi ele pot avea un efect terapeutic asupra lor sau chiar a noastră. Dar le place şi să învăţăm împreună. Uneori parcă am două mâini stângi când vine vorba de asta. 

Pictura nu a fost punctul meu forte, iar când eram la lucru manual preferam educaţia industrială. Aşa că acum când vreau să lucrez cu copiii mei uneori sunt în impas. Mă bucur însă că sunt alţi părinţi, cu mânuţe mai pricepute, care pregătesc astfel de activităţi şi ni le pun şi nouă la dispoziţie.

La Mânuţe pricepute veţi gasi idei de lucru manual, jocuri, experimente, fise de lucru, idei pentru bucătărit împreună, artă plastică sau sfaturi şi locuri de vizitat în familie, împreună cu copiii. Mie mi-au atras atenţia fişele de dezvoltare personală despre emoţii, de abia aştept să lucrăm din ele.

Şi fiindcă ne sunt dragi cei din acest ONG vi-am pregătit împreună o surpriză, concursul Comoara din Cufărul Cărţilor:

afis

 

Începând de luni, pe pagina de facebook Mânuţe pricepute veţi putea găsi postarea cu concursul la care vă invit cu drag să participaţi.

Cărţile, aşa cum le puteţi vedea şi în poză, sunt minunate şi potrivite atât pentru copii mai mari cât şi pentru copii mai mici.

