Ieri fetiţa mea mă întreba ce e cu frunzele galbene. Şi mi-am dat seama că a venit toamna. Mult prea devreme parcă şi mult prea hotărâtă.
Şi apoi îmi amintesc că toamna e anotimpul roadelor, când coşurile ne sunt pline de fructe aromate şi de legume sănătoase, şi zâmbesc cu colţul inimii gândindu-mă că Dumnezeu a făcut toate lucrurile frumoase, la vremea lor.

Şi ca să zâmbim împreună vă las şi vouă melodia ce o ascult acum:

Dar mai am un motiv de bucurie: cărţile ce poposesc la noi în Cufăr. Cărţi frumoase şi colorate, precum covoarele de frunze ruginii. O mulţime de seturi la reducere care să vă încânte inima.

FirstReadingLibrary

Cărţi gustoase, buna de citit în zilele ploioase, sau seturi de activităţi care să îi atragă pe cei mici în jocurile lor.

Vă aştept cu drag să le deschideţi şi dacă vreuna vă face cu ochiul vă stăm la dispoziţie.

O toamnă frumoasă cu multe roade!

