Aşa cum ştiţi deja probabil, din 1 până pe 7 august se desfăşoară Săptămâna Internaţională a Alăptării. La Cluj am ales să mă alătur de Centrul de Educaţie Prenatală şi Alăptare „Burtica mea” şi să organizăm câteva evenimente prin care să sprijinim şi să promovăm alăptarea.

Ca mamă ce sunt într-o călătorie neîntreruptă de 5 ani deja pe tărâmul alăptării, ca femeie care am ales să sprijin alăptarea şi să ofer sfatul meu altor mame care alăptează am vrut să îmi folosesc resursele şi cu această ocazie.

Dar pentru că de curând Usborne e prezenţă activă în viaţa mea prin Cufărul Cărţilor am ales să pun şi cufărul la treabă. Astfel, pentru tombola ce este organizată în cadrul acestui eveniment, cufărul va oferi un pachet de cărţi Usborne pentru copilaşi în valoare de aproximativ 100 ron.
Am făcut acest gest nu doar pentru a încuraja şi a creşte suma de bani ce va merge înspre Matias ci şi fiindcă eu cred ca Usborne e prieten al alăptării. Şi am şi un argument în favoarea mea.

Mai demult am avut ocazia să cumpăr cartea The New Baby Sticker Book.

newBaby

 

E o poveste în imagini a unei familii cu doi copii care aşteaptă acum o a treia minune în casa lor. Cartea arată pregătirile, începutul travaliului, naşterea şi apoi acomodarea acasă. Când am ajuns la partea aceasta mi s-au luminat ochii şi iată de ce:

breastfeeding

Până şi editorii de la Usborne ştiu că un bebeluş va avea nevoie să fie hrănit de multe ori (nu de 5 şi nici de 8 ci de multe ori) atât ziua cât şi noaptea. Iar imaginea ne arată cât se poate de natural o mamă ce îşi alăptează bebeluşul.
Da, mi-ar fi plăcut ca Lucy să încerce să-şi imite mama şi să mimeze alăptarea folosind păpuşa ei, dar mă pot mulţumi cu o carte în care biberoanele sunt oferite doar păpuşilor. Şi cine ştie, poate cândva voi găsi sau voi scrie o carte în care şi păpuşile sunt alăptate în joacă.

E o carte frumoasă care îi ajută pe cei mici să se pregătească pentru venirea pe lume a unui nou membru al familiei.

 

Vă aştept la întâlnirile pe care le vom avea în această săptămână mai ales acum că aveţi un motiv în plus, să câştigaţi pachetul de cărţi Usborne oferit de noi!

