De o vreme soarele ne îmbie să ieşim în natură. Aşa că sâmbătă am profitat de timpul liber şi am reuşit să ajungem din nou la Moara de Vânt. Am găsit locul la fel de primitor şi în plus ne-am bucurat de plimbarea cu trenuleţul.

Dar nu mică ne-a fost mirarea când în plimbarea noastră, la marginea parcului cu animale am găsit un alt parc, mai mic, dar cu o inimă la fel de mare. Abia ieşit în lume, Gecko parc se anunţă a fi un loc unde vom petrece mult timp de acum încolo.

Image
E un loc potrivit pentru copii să prindă aripi, să îşi testeze limitele şi să le întindă cât mai departe. Iar Hanna nu a făcut decât să îmi dea o lecţie şi să mă înveţe că vârsta nu trebuie să fie o limitare şi că „nu eşti în stare” sau „eşti prea mică pentru asta” nu trebuie să fie în vocabularul meu.

SAMSUNG

 

Iar pentru Abiel a fost o ocazie frumoasă să îşi învingă propriile temeri şi să se bucure de noi aventuri.
Prima tură de traseu a fost o ocazie să le stăm aproape, să le fim alături, eu de jos, ţinându-i de mână atunci când aveau nevoie, Vicenţiu langă ei, susţinându-i şi încurajându-i.

 

SAMSUNG

 

Puteţi vedea încântarea, hotărârea şi nedăbdarea din inimile lor şi cred că puteţi simţi bucuria din inima mea!

SAMSUNG

 

Deconectarea de tot ce înseamnă oraş, rutină, probleme a venit la pachet cu aerul curat şi priveliştea atât de frumoasă. Dacă nu ar fi obosit copiii cu siguranţă am fi poposit şi mai mult timp.

Şi fiindcă oamenii fac locul şi mai frumos pot spune din toată inima că m-am bucurat nespus să revăd unul dintre profesorii mei dragi din facultate în spatele acestui concept. Iar alături de el, jumătatea lui, purtându-se cu atenţie şi blândeţe cu copiii noştri, zâmbindu-le şi bucurându-se împreună cu ei de micile lor cuceriri.

Image
E un loc unde şi copacii şi oamenii respiră bunătate şi viaţă, un loc în care de abia aşteptăm să ne întoarcem!

 

