Daca mi-ai fi spus, in urma cu cativa ani, cand am inceput sa scriu pe blog, ca viata nu va mai fi asa darnica cu mine si vor trece luni intregi pana sa mai ajung iar in camaruta asta draga mie, as fi zis ca nu s-a inventat acea zi. Dar uite ca au fost multe zile din acelea pentru mine … si poate vor mai fi, dar sper ca vor fi si zile cu luna senina, copii dormind altundeva decat in bratele mele asa incat sa pot si eu scrie linistita.
Pana atunci, cu copiii visand pe genunchii mei, o sa va mai arunc si eu cate o vorba. Nu o sa incerc sa recuperez acum timpul ce s-a frant. O sa rasara ele, amintirile dulci sau amare, din mormanul de nopti gri si o va spuna ele ce am facut eu in tot acest timp.

Acum insa o sa va spun, ca si cand nu as fi disparut nici macar o clipa de aici, ca Viata imi da multe motive de bucurie. Unul, mare, rotund si vesel, e intalnirea cu alti oameni, la fel de mari, rotunzi si veseli (cu inima bineinteles). Unul dintre acestia, Raluca de la Kiddy, mi-a trimis mai demult sa incercam papucii de interior de la Tikki

Tikki

Nu e usor sa testezi niste papuci de casa cand argintul viu nu se da incaltat. Dar cu putina rabdare am ajuns sa ii stropim si pe papuci cu putin argint si sa ne insotim zbenghuiala. Si asta fiindca Tikki nu sunt orice fel de papuci, ci din aceia prietenosi, din piele moale si aproape elastica cu talpa de canepa.

Ce ne place la ei?

  • sunt moi si foarte maleabili; se ajusteaza foarte bine la orice forma de picior, chiar si cea lata cum e a lui A
  • usor de curatat
  • ii poti pune cu usurinta in orice geanta
  • lejeri si placuti la purtare, dovada ca au reusit sa stea mult si bine in picioarele lui A
  • durabili (o pereche se poate ajusta la un interval de marimi)

Ce nu ne place?

  • Inca nu am reusit sa ne impacam prea bine cu sistemul de ajustare de la spate. E util si ingenios as zice, dar ne-ar place sa il poti „manui” cu o singura mana. Nu avem solutii, dar poate se gasesc altii mai ingeniosi.

Cert e ca Tikki ne-au convins si ii veti mai vedea prin picioarele noastre!

 

 

 

 

 

 

 

Acum ca au aterizat si avionele de noapte (si de la mine si din aeroport) ma voi grabi si eu sa imi gasesc culcusul, dar nu fara a-mi ura o revenire plina de miez si substanta!

 

 

