Te vad Doamne,

In fiecare fir de praf ce-mi infasoara piciorul,

Ce ma ridica si ma inalta,

Ce-mi intareste genunchii si-i invata sa danseze pe ape.

Te vad Doamne,

Dincolo de aerul ce-mi pazeste ochiii,

De apa ce-mi inunda cu binecuvantare trupul.

Tu imi ti mainile inalte spre cer

Tu imi deschizi inima intru Imparatia ce vine sa-mi sfiinteasca fiinta.

Te miros Doamne,

Parfumul crinilor din zori,

Parfumul verdelui nesfarsiti din inaltimile adancului,

Nu iti ajunge nici macar pana la glezne, frumos imi esti Tu.

Te miros in oamenii ce mi i-ai adus aproape de gand si de inima,

Frumos, Doamne, frumos imi esti doar Tu!

Ce dulce esti Dumnezeule!

Mai dulce ca dragostea iubitului meu,

Mai cald decat imbratisarea de prieteni si frati ce mi i-ai nascut in aceasta secunda.

Doamne ce aproape imi esti,

Ma inconjori in fiecare rugaciune,

Ma ungi cu untdelemn de bucurie,

Imi ascunzi neputintele egoiste in Tine

Si ma inalti pe stanca ce traieste dincolo de ochii fara speranta, de inima plumburie si mainile oblojite,

Ma porti mai sus,

Imi picuri pe buze cantarea sfintilor

Si-mi asterni sub picioare marea cerului de arama.

Cand te voi imbratisa Doamne?

Cand ma vei acoperi cu umbra Ta?

Asteapta-ma Tata, asteapta-ma…

Intr-o zi am sa vin si eu cu Isus.

 

 

Vacaville, aug 2007

 

